Homemade :: Birthday cakes :: Wedding cakes :: Continental cakes :: Cupcakes :: Brownies :: Breads :: Telok Emas :: Melaka

Sunday 1 May 2016

Bestnya Group Support Like.


Bismillah..

Apa apa dengan GSL? Nak jugak ala-ala AADC. haha

Meh hakak tolong rungkaikan persoalan korang tu. GSL a.k.a Group Support Like ialah satu platform untuk entrepreneur yang menggunakan FB personal (online bisnes) untuk menaikkan engagement posting. Satu group untuk kita berkumpul dan membantu satu sama lain dalam bisnes masing-masing. Penuh dengan informasi dan perkongsian dari pengasas dan trainer sekaligus meluaskan networking.

Bagaimana fungsinya?

Dalam GSL setiap ahli perlu mengamalkan sikap supportive dan berfikiran positif. Bantu sahabat dan sahabat akan bantu kita. Bantuan diberikan dalam bentuk LIKE, KOMEN posting ahli-ahli group. Dari situ, ENGAGEMENT akan tinggi, jadi lebih ramai prospek akan nampak iklan yang kita buat. Tiada lagi masalah sendu, bercakap dengan dinding atau krik krik krik. InshaAllah.

Jemaah GSL adalah terdiri dari pelbagai latarbelakang bidang. Ada yang bisnes emas, perfume, pakaian, makanan, stokis. Nampak tak betapa luasnya networking dalam GSL ni. Bila dah ramai usahawan yang berkumpul, akan berlakulah perkongsian demi perkongsian. Menarik menarik?

Berminat untuk jadi family GSL boleh whatsapp hakak di +06017-3141377 (kak sya). Hakak buka kaunter pertanyaan untuk GSL di wasap okayy.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...