Homemade :: Birthday cakes :: Wedding cakes :: Continental cakes :: Cupcakes :: Brownies :: Breads :: Telok Emas :: Melaka

Sunday 21 February 2016

Old Trafford Stadium Tour, Manchester

Alhamdulillah cuti sekolah baru bermula. Kami merancang untuk melihat keindahan Manchester dan Liverpool. Kami bergerak dari Nottingham pada pukul 12tengahari, traffic lancar dan tiba ke Manchester 2jam kemudian. 
Kemudian terus menuju ke Old Trafford Stadium untuk museum & stadium tour. Sebenarnya kami dah terlepas waktu yang kami book melalui online. Mujur mereka masih menerima kami dan masukkan kami ke group tour berikutnya. Harga tiket untuk dewasa£18 seorang. Junior/ Warga emas/ Student ialah £12.
Tuan suami lah orang yang paling happy, berseri-seri muka sepanjang melawat stadium. Manakala puan isteri hanya mampu melihat kegembiraan suami saja.hahaha Begitu lah orang yang tak minat bola. Cuba bawa pergi designer outlet atau portmeirion, bersinar-sinar silau senyum.

Dalam changing room.
Kami dibawah melawat kesetiap tempat di dalam stadium. Tour selama 2jam terasa macam sekejap pula. Tambahan pula tour guide kami suka melawak orangnya. Pengalaman masuk stadium yang boleh dikatakan seronok bagi kami anak-beranak. 

Kemudian kami solat jamak di masjid berhampiran dan terus menuju ke rumah Asraff dan Illid untuk tumpang bermalam. Terima kasih tuan rumah atas layanan istimewa. 

Manchester,
Ahad 14 Februari 2016

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...