Homemade :: Birthday cakes :: Wedding cakes :: Continental cakes :: Cupcakes :: Brownies :: Breads :: Telok Emas :: Melaka

Sunday 13 March 2016

Kunjungan Hormat Team Exeter

Hari Sabtu lepas, kami menerima kunjungan hormat team dari Exeter.. Mereka terdiri dari 3buah keluarga yang sedang membuat pengajian PHD dan postdoc mereka. Fatimah dan Fayeez dari Utem, yang ni satu team dengan suami saya (Utem), manakala Dr.Halimah & Dr. Hafiz staff UUM. Alhamdulillah seronok kami dengan kedatangan mereka. Tahu sajalah bila dah jadi golongan minoriti ni, hubungan jadi akan cepat mesra dan akrab walaupun baru pertama kali jumpa. Seronok bak hang jumpa Malaysian!
Mencipta memory =)

Berborak berkenalan macam dah lama jumpa. Yang lebih seronok bila Dr.Hafiz & Dr. Halimah banyak kongsikan tips dan pengalaman mereka untuk panduan kami. Ilmu yang berharga untuk newbie macam kami. 

Benarlah kata orang, tetamu itu datang membawa rezeki dan rahmat, bila mereka pulang membawa keluar dosa-dosa kecil kita. Allahuakhbar!!
Terima kasih semua menceriakan 2hari kami. InshaAllah jika berkesempatan kami membalas kunjungan ke Exeter pula. Nice to know u guys!

Nottingham,
5-6 March 2016

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...